Lady gaga

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Lady gaga

Mesaj Scris de Vizitato la data de Sam Ian 02, 2010 9:22 pm

off: alt dedikiss i luv u:X

on:

When Lady Gaga was a little girl, she would sing along on her mini plastic tape recorder to Michael Jackson and Cyndi Lauper hits and get twirled in the air in daddy’s arms to the sounds of the Rolling Stones and the Beatles. The precocious child would dance around the table at fancy Upper West Side restaurants using the breadsticks as a baton. And, she would innocently greet a new babysitter in nothing but her birthday suit.

It’s no wonder that little girl from a good Italian New York family, turned into the exhibitionist, multi-talented singer-songwriter with a flair for theatrics that she is today: Lady Gaga.

“I was always an entertainer. I was a ham as a little girl and I’m a ham today,” says Lady Gaga, 23, who made a name for herself on the Lower East Side club scene with the infectious dance-pop party song “Beautiful Dirty Rich,” and wild, theatrical, and often tongue-in-cheek “shock art” performances where Gaga – who designs and makes many of her stage outfits -- would strip down to her hand-crafted hot pants and bikini top, light cans of hairspray on fire, and strike a pose as a disco ball lowered from the ceiling to the orchestral sounds of A Clockwork Orange.

“I always loved rock and pop and theater. When I discovered Queen and David Bowie is when it really came together for me and I realized I could do all three,” says Gaga, who nicked her name from Queen’s song “Radio Gaga” and who cites rock star girlfriends, Peggy Bundy, and Donatella Versace as her fashion icons. “I look at those artists as icons in art. It’s not just about the music. It’s about the performance, the attitude, the look; it’s everything. And, that is where I live as an artist and that is what I want to accomplish.”

That goal might seem lofty, but consider the artist: Gaga is the girl who at age 4 learned piano by ear. By age 13, she had written her first piano ballad. At 14, she played open mike nights at clubs such as New York’s the Bitter End by night and was teased for her quirky, eccentric style by her Convent of the Sacred Heart School (the Manhattan private school Nicky and Paris Hilton attended) classmates by day. At age 17, she became was one of 20 kids in the world to get early admission to Tisch School of the Arts at NYU. Signed by her 20th birthday and writing songs for other artists (such as the Pussycat Dolls, and has been asked to write for a series of Interscope artists) before her debut album was even released, Lady Gaga has earned the right to reach for the sky.

“My goal as an artist is to funnel a pop record to a world in a very interesting way,” says Gaga, who wrote all of her lyrics, all of her melodies, and played most of the synth work on her album, The Fame (Streamline/KonLive/Cherrytree/Interscope). “I almost want to trick people into hanging with something that is really cool with a pop song. It’s almost like the spoonful of sugar and I’m the medicine.”

On The Fame, it’s as if Gaga took two parts dance-pop, one part electro-pop, and one part rock with a splash of disco and burlesque and generously poured it into the figurative martini glasses of the world in an effort to get everyone drunk with her Fame. “The Fame is about how anyone can feel famous,” she explains. “Pop culture is art. It doesn’t make you cool to hate pop culture, so I embraced it and you hear it all over The Fame. But, it’s a sharable fame. I want to invite you all to the party. I want people to feel a part of this lifestyle.”

The CD’s opener and first single, “Just Dance,” gets the dance floor rocking with it’s “fun, L.A., celebratory vibe.” As for the equally catchy, “Boys Boys Boys,” Gaga doesn’t mind wearing her influences on her sleeve. “I wanted to write the female version of Motley Crue’s ‘Girls Girls Girls,’ but with my own twist. I wanted to write a pop song that rockers would like.”

“Beautiful Dirty Rich” sums up her time of self-discovery, living in the Lower East Side and dabbling in drugs and the party scene. “That time, and that song, was just me trying to figure things out,” says Gaga. “Once I grabbed the reigns of my artistry, I fell in you and me with that more than I did with the party life.” On first listen, “Paparazzi” might come off as a you and me song to cameras, and in all honestly, Gaga jokes “on one level it IS about wooing the paparazzi and wanting fame. But, it’s not to be taken completely seriously. It’s about everyone’s obsession with that idea. But, it’s also about wanting a guy to you and me you and the struggle of whether you can have success or you and me or both.”

Gaga shows her passion for you and me songs on such softer tracks as the Queen-influenced “Brown Eyes” and the sweet kiss-off break-up song “Nothing I can Say (eh eh).” “‘Brown Eyes’ is the most vulnerable song on the album,” she explains. “‘Eh Eh’ is my simple pop song about finding someone new and breaking up with the old boyfriend.”

For the new tour for this album, fans will be treated to a more polished version of what they saw (and loved) at her critically acclaimed Lollapalooza show in August 2007 and Winter Music Conference performance in March 2008. “This new show is the couture version of my handmade downtown performance of the past few years. It’s more fine-tuned, but some of my favorite elements to my past shows – the disco balls, hot pants, sequin, and stilettos – will still be there. Just more fierce and more of a conceptual show with a vision for pop performance art.”

It’s been a while since a new pop artist has made her way in the music industry the old-fashioned/grass roots way by paying her dues with seedy club gigs and self-promotion. This is one rising pop star who hasn’t been plucked from a model casting call, born into a famous family, won a reality TV singing contest, or emerged from a teen cable TV sitcom. “I did this the way you are supposed to. I played every club in New York City and I bombed in every club and then killed it in every club and I found myself as an artist. I learned how to survive as an artist, get real, and how to fail and then figure out who I was as singer and performer. And, I worked hard.”

Gaga adds with a wink in her eye, “And, now, I’m just trying to change the world one sequin at a time.

si partea care uimi place mie cu gaga >smile>smile

Premiile MTV, Ritual Masonic pentru slujirea Satanei

MTV Video Music Awards (VMA) 2009, organizat pe 13 septembrie la New York a fost, pentru spectatorii de rand, un eveniment grandios de sunet si lumina, un show nonconformist. Insa, sub masca VMA 2009 s-a ascuns un ritual masonic pentru slujirea Satanei, presarat de o multitudine de simboluri si manifestari oculte. Odata cu participarea lor la acest ritual, sute de milioane de telespectatori din toata lumea, au contribuit la amplificarea efectelor sale nocive si perturbatoare.

Manifestarile stranii, vulgare, tenebroase sau oculte, obisnuite in desfasurarea acestor evenimente ale MTV, au ajuns, insa, la apogeu in cadrul spectacolului din acest an. Pentru multi spectatori aceste gesturi, cuvinte, costume sau elemente de scenografie au fost, probabil, discutabile, nebunesti, socante, teribiliste sau originale. Semnificatiile acestor reprezentatii au fost elemente ale ritualisticii si simbolismului masonic secret, iar intregul spectacol a fost o transpunere scenica a unor ritualuri malefice, a caror incarcatura subtila a fost transmisa virtual intregii planete.

Spectacolul din 2009, spre deosebire de cele din anii trecuti, s-a diferentiat prin numarul redus de artisti prezenti si, mai ales, prin faptul ca foarte multi muzicieni sau trupe de succes au lipsit de la eveniment. Nominalizatii, cat si cei prezenti, au devenit personajele ceremoniei MTV si au interpretat diferite scene ale dramei ritualice. Pare greu de crezut, insa prin identificarea elementelor oculte ale lojilor masonice se pot vedea referintele simbolice ale anumitor ceremonii malefice de origine satanica ce au inspirat acest spectacol.

Madonna, Marea Preoteasa a industriei muzicale, deschide ceremonia cu elogiul adus lui Michael Jackson, cu toate ca cei doi nu au fost nici apropiati si nici nu s-au cunoscut prea bine. 'Veterana' MTV, adepta a curentului Kabala ce cuprinde invataturi studiate in cadrul lojilor masonice, a fost totusi cea aleasa sa ii aduca un ultim omagiu. Mesajul Madonnei, a subliniat ideea ca 'Michael Jackson a fost un rege venit din alte lumi' si a fost punctat in mod repetat cu afirmatia 'totusi el a fost si o fiinta umana'.

Dupa omagiu adus regelui pop, a urmat decernarea primului premiu al serii. Taylor Swift, o frumoasa americanca in varsta de 19 ani, cantareata de pop-country, reuseste performanta de a castiga premiul la categoria 'Cel mai bun videoclip feminin', devansand vedete cu nume sonore precum Lady Gaga, Beyonce, Katy Perry sau Pink. Proaspata castigatoare a urcat pe scena pentru a-si tine discursul de multumire, insa Kanye West, unul dintre cei apartinand cercului de 'initiati', cunoscut ca adorator al lui Baphomet apare si el pe scena, ii smulge microfonul din mana in fata salii si a milioanelor de telespectatori si pretinde ca Beyonce 'a avut cel mai bun videoclip din toate timpurile'.

Aceasta scena regizata a fost, insa, initierea cantaretei Taylor Swift in ceea ce este numit 'Cercul alesilor', proces specific mai ales fraternitatilor premasonice masculine sau feminine din campusurile universitare americane sau bandelor de mafioti. 'Initiata' este umilita in fata colegilor de breasla si i se spune ca nu este vrednica sa fie pe aceeasi scena cu Beyonce, maestra de ceremonii. Totodata momentul este si o expresie a juramantului masonic de aparare, sustinere reciproca si loialitate fata de 'frati', in absolut orice situatie. Tanara cantareata Taylor Swift ramane fara cuvinte si se retrage de pe scena in urma calvarului emotional creat de rapperul care i-a stricat primirea primului premiu din cariera, contestandu-i public meritul acestei recunoasteri.

Jack Black, actorul de comedie, ce are sarcina de a prezenta premiului pentru cel mai bun videoclip rock, apare pe scena imbracat intr-o tinuta heavy metal, tinand in mana o secure uriasa. El indeamna audienta sa se roage impreuna la 'diavol' si sa ridice in aer 'coarnele diavolului', adica semnul satanist realizat cu degetul mic si aratator ridicate in aer, prezent in gesturile multor vedete si lideri politici. Apoi cere publicului sa se tina de maini si incepe rugaciunea: 'Draga Satan domn al intunericului…'. Desi situatia se doreste a fi una umoristica, aceasta este incheiata de catre Jack Black intr-o maniera macabra, prin cuvintele: 'Te rog sa acorzi celor nominalizati in aceasta seara succes neintrerupt in industria muzicala'. Aceasta fraza, pe langa faptul ca a lasat sala fara cuvinte, a dezvaluit adevarul intunecat al industriei divertismentului mondial actual.

Care a fost rezultatul scene? Ei bine, toata lumea a facut semnul satanist 'coarnele diavolului', apoi s-au luat reciproc de maini si s-au rugat la Satana.
Multi dintre fanii lui Lady Gaga au catalogat reprezentatia artistei, intr-un decor simbolic, ca una 'stralucitoare'. Gaga apare in interiorul unui templu sau palat medieval, cu coloane, candelabre si tablouri. Cadrul seamana surprinzator de mult cu descrierile locatiilor in care 'aristocratia oculta' desfasoara ritualuri, experimente de manipulare sau control mental si chiar sacrificii umane. In centru, se afla o arcada si doua coloane masive.

Trimiterile la cultul francmasonic sunt sugerate si prin elementele oculte ritualice ale scenetei. Masonii avand grade mici obisnuiesc sa regizeze in templele lojilor, ritualuri ce evoca momente alegorice. Spre deosebire de gradele mici, gradele inalte ale masoneriei practica ritualuri de magie neagra in care sunt sacrificate animale si chiar fiinte umane pentru a fi obtinut ajutorul si 'bunavointa' entitatii guvernatoare reprezentata de Baphomet/Satana/Lucifer. Cand Lady Gaga atarnata insangerata de un streang si este ridicata in aer, din spatele scenei, printre coloane, apare o lumina intensa, in timp ce dansatorii ridica bratele spre cer, in semn de slava. Aceasta scena finala a sacrificiului sugereaza reusita ritualului: aparitia lui Lucifer, 'Purtatorul Luminii' .

Intoarsa in sala, Gaga este imbracata intr-o rochie rosie, care ii acopera chiar si fata, iar pe cap poarta o coroana de aceeasi culoare, costumatie deosebit de stranie. Devenita un simbol viu al jertfei sangeroase, ea urca pe scena pentru a primi premiul pentru 'Best New Artist' si a confirma astfel ca efectul vanzarii sufletului este obtinerea 'bunavointei' infernale si succesul in industria muzicala, informeaza site-ul altermedia.

Dupa un asemenea eveniment apare intrebarea, sa fie MTV denumirea reala, nu pentru Music Television, ci pentru Masonic Television?

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Re: Lady gaga

Mesaj Scris de ashes entity la data de Lun Ian 11, 2010 9:44 am

Lady Gaga este varianta masculina a lui Marlyn Manson si punct. Multora le place, mie imi place. E hidoasa, e urata cu spume, dar arata bine la corp si se vinde bine.
Imaginea pe care o are e la "moda" dar in esenta totul se reduce la satanisme, in opinia mea. Este unul din fenomele care ar trebui...eradicate.
Eu imi doresc evolutia spirituala nu rataciri de acest fel, in care noi ne pierdem si devenim sclavii diavolului.
ashes entity
feeling flirty
feeling flirty

Data de inscriere : 17/11/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de Luna. la data de Joi Ian 28, 2010 6:28 pm

Mie îmi e cam indiferentă. Sănătate maximă din partea mea şi mai uşor cu satanismele că nu-i de bine.
Luna.
have some fun
have some fun

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Ian 28, 2010 6:37 pm

sincer eu nu pun foarte mult accentul pe cum se imbrak sau cum se poarta un artist ...ma intereseaza in fond ce ramane dupa aia Laughing adik the song...are cateva mel chiar mijto si imi place k se joak foarte mult cu cuvintele desi ee ea mai exacentrik...

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Damon<3 la data de Joi Feb 04, 2010 9:12 pm

alinushy a scris:sincer eu nu pun foarte mult accentul pe cum se imbrak sau cum se poarta un artist ...ma intereseaza in fond ce ramane dupa aia Laughing adik the song...are cateva mel chiar mijto si imi place k se joak foarte mult cu cuvintele desi ee ea mai exacentrik...

Da ... te subscriu, iar chiar daca se imbraca deloc pe genul meu, ei ii sta uneori chiar foarte bine :D

Damon<3
feeling flirty
feeling flirty

Data de inscriere : 07/12/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Feb 04, 2010 9:16 pm

bleahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh deci e urataaaaaaaaaaaaaaaaaa si a luat nota mica cum sa te duci asa imbracat la grammy?

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Damon<3 la data de Joi Feb 04, 2010 9:23 pm

Corinutza a scris:bleahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh deci e urataaaaaaaaaaaaaaaaaa si a luat nota mica cum sa te duci asa imbracat la grammy?

Asta cam asa e, dar pentru un videoclip ar da bine Laughing
Damon<3
feeling flirty
feeling flirty

Data de inscriere : 07/12/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Mier Apr 07, 2010 3:33 pm

Parrea mea despre gaga este ca: nu stiie ce face e doarr o papusa si lasa-te pana nu devi jertfa Wink u sux!

Lady Gaga, păpuşa Illuminati, sau cum poţi controla mintea umană

Lady Gaga este o cântăreaţă lansată fulminant în anul 2008, super-hitul ei “Poker Face” făcând furori pe toată planeta. Dar totuşi ceva anume frapează la ea…simbolismul din jurul său. Acesta e atât de evident, încât te întrebi dacă nu cumva e o glumă proastă. Simbolismul Illuminati devine atât de clar, încât o analiză ca aceasta nu este decât un simplu exerciţiu de a arăta evidenţa.Toată personalitatea lui lady Gaga (fie că interpretează pe scenă sau nu) reprezintă preţul plătit pentru controlul minţii.

Înainte de a începe o analiză propriu-zisă a apariţiilor lui Lady Gaga, să clarificăm mai întâi câteva noţiuni ce vor fi folosite în acest articol: “Illuminati”, “controlul minţii” şi “proiectul Monarch”.

Ce este Illuminati?

“Illuminati” reprezintă un grup restrâns de oameni de elită (politicieni de vârf, oameni foarte bogaţi, persoane influente), ce pot fi întâlniţi în diverse organizaţii ca grupul Bilderberg, CFR (Consiliul pentru Relaţii Externe) etc., ce au scop dominarea întregii lumi din punct de vedere politic, economic, social şi religios, sub egida New World Order (Noua Ordina Mondială). Deşi Illuminati a fost fondat în 1776 şi desfiinţat oficial câţiva ani mai târziu, tot mai mulţi cercetători cred că ordinul s-a perpetuat până în ziua de azi, sub forma organizaţiilor amintite mai sus.

Proiectul MK-ULTRA de control al minţii

Pentru a înţelege ce reprezintă “controlul minţii”, să ne referim puţin la proiectul “MK-ULTRA”. Acesta din urmă reprezintă numele de cod dat de către CIA programului său de “interogare chimică”, care a fost început la începutul anilor ‘50 şi continuat până la sfârşitul anilor ‘60 ai secolului 20. Programul a fost testat pe cetăţeni americani şi s-a folosit de multe tipuri de droguri, precum şi de alte metode, pentru a manipula stările mentale individuale, şi pentru a schimba funcţiile creierului. Proiectul MK-ULTRA a fost adus la cunoştinţa publicului în 1975, prin intermediul a 2 comisii: o comisie a Congresului american şi una prezidenţială. Eforturile de anchetare au fost zădărnicite întrucât directorul CIA, Richard Helms, ordonase cu 2 ani înainte distrugerea dosarelor privind acest proiect. Deşi CIA afirmă că experimentele de control al minţii au fost abandonate, un fost angajat al CIA, Victor Marchetti, a declarat în multe interviuri că agenţia americană foloseşte în continuare tehnicile de control al minţii, sub alte forme.

Proiectul Monarch

Una din aceste forme este “proiectul Monarch”, ce reprezintă o tehnică de control al minţii prin intermediul căreia subiectul este expus unei traume atât de violente, încât mintea sa creează o separare. Mintea sa devine divizată, şi astfel apare o nouă personalitate, modelată de către manipulatori. Atunci când o persoană suferă o traumă indusă de un electroşoc, va simţi o stare de “minte uşoară”, de parcă ar zbura asemenea unui fluture. Există, de asemenea, o reprezentare simbolică privind metamorfoza acestei frumoase insecte: dintr-o omidă, ea se transformă în cocon (ce reprezintă inactivitatea), şi apoi în fluture (noua creaţie), ce se va întoarce la punctul său de origine. Asemenea model migrator face ca fluturele să fie o specie unică. Trebuie să reţinem de aici faptul că fluturele reprezintă simbolul controlului minţii.

În timpul “reeducării” lor, subiecţilor li se sugerează că au de-a face cu numeroase simboluri, ca arbori, pânze de păianjen, măşti, labirinturi, fluturi etc. De asemenea, li se prezintă filme care conţin simboluri specifice (”Vrăjitorul din Oz” sau producţii Walt Disney). La fel cum acestor subiecţi li se spală minţile, şi publicul larg este manipulat printr-un proiect de control al minţii la scară mondială, prin aceste producţii Walt Disney, sau prin alte filme hollywoodiene, ori chiar videoclipuri.

Ce reprezintă numele “Lady Gaga”?

Înainte de a analiza simbolismul ascuns de pe scena unde activează Lady Gaga, să vedem mai întâi ce semnifică numele ei. “Gaga” în limba engleză este un termen care înseamnă “sonat”, “ramolit”, “senil”, “dus”,”idiot”, “prostuţ”, gagă”. “Gaga” este, probabil, cel mai usor nume de pronunţat în limba engleză, acesta fiind adesea primul sunet scos de bebeluşi, în încercarea de a imita vorbirea umană. Deci, “Lady Gaga” s-ar traduce prin: “doamna sonată”, “doamna prostuţă”, “doamna gagă”, “doamna fără minte”. Această minte goală poate fi umplută cu orice lucru. Iar această stare, a minţii goale, poate fi obţinută cu succes după un proces de control al minţii.

De asemenea, se poate spune că numele a fost inspirat şi după numele melodiei formaţiei Queen “Radio Gaga”. În videoclipul lui “Radio Gaga”, sunt folosite secvenţe din filmul “Metropolis” (1927), care povesteşte istoria unei femei din clasa muncitoare, ce a fost aleasă de reprezentanţii unei organizaţii oculte, pentru a transforma-o în robot, folosindu-se de ştiinţă şi magie neagră. Această transformare ar putea fi o metaforă pentru controlul minţii. Odată transformată în robot, femeii i se oferă sarcina de a corupe alţi reprezentanţi ai clasei muncitoare. Interesant e faptul că şi alte cântăreţe, ca Madonna, Beyonce, Kylie Minogue, s-au folosit de imaginea femeii-robot în unele din videoclipurile lor. Lady Gaga, pentru a continua “tradiţia”, foloseşte acelaşi lucru în videoclipul piesei “Paparazzi”.

Semnificaţia logo-ului lui Lady Gaga

Interesant şi foarte evident este şi logo-ul cântăreţei. El prezintă un corp de femeie fără cap, cu un fulger care porneşte din pieptul său şi care iese prin organele sale genitale. Lipsa capului semnifică încă o dată absenţa gândirii proprii, a conştiinţei personale. Acest corp seamănă frapant de mult cu ciudatele manechine fără cap ce le puteţi găsi în magazinele de haine. Fulgerul implică faptul că trupul său fără gândire a fost “încărcat” cu o forţă care-i conferă viaţă (interesantă comparaţie, căci procedeul de control al minţii care se bazează pe traume foloseşte tratamente cu electroşoc).

Simbolismul ochiului atotvăzător din videoclipurile lui Lady Gaga

Dacă vă uitaţi la câteva din imaginile sau videoclipurile lui Lady Gaga, veţi observa faptul că ea, în mod constant, închide unul din ochii săi. Mulţi oameni ar interpreta acest lucru ca o “chestie cool”, dar cei care sunt familiarizaţi cu simbolismul societăţilor oculte, ştiu faptul că “ochiul lui Horus” (aşa cum mai este el denumit) este unul dintre cele mai vechi simboluri folosit de organizaţiile oculte.

Să citim puţin din Dicţionarul de Ocultism semnificaţia ochiului lui Horus:
Horus, fiul lui Osiris şi a lui Isis, ce a mai fost denumit şi “Horus, cel care conduce cu doi ochi”. Ochiul său drept era alb şi reprezenta Soarele, iar ochiul său stâng era negru şi reprezenta Luna. Conform mitului, Horus şi-a pierdut ochiul său stâng atunci când s-a luptat cu fratele său cel rău, Seth, vrând să răzbune astfel omorârea lui Osiris de către Seth. Acesta din urmă i-a scos ochiul lui Horus, dar a pierdut lupta. Ochiul a fost pus înapoi, prin magie, de către Thoth, zeul scrierii, lunii şi a magiei. Horus i-a prezentat ochiul lui Osiris cel mort, care a renăscut în lumea subpământeană.”

Poza din stânga este una foarte semnificativă. Confirmă faptul că Lady Gaga foloseşte ochiul închis într-un context esoteric şi ar răspunde unor critici care ar afirma că totul nu este decât o chestie făcută pentru a ieşi în evidenţă cu ceva deosebit.

Ochiul său stâng (ochiul răului) se află în mâna sa stângă, care se referă la “mâna lui Fatima”. De asemenea, acest simbolism are o mare asemănare cu Baphomet, adică cu Satana. Să fie totul doar o simplă strategie de marketing şi comunicare a celor ce se află în preajma lui Lady Gaga?

Videoclipurile lui Lady Gaga

După cum veţi putea observa, aproape toate videoclipurile lui Lady Gaga conţin simboluri oculte, precum şi aspecte care ţin de controlul minţii.

“The Brain”

În videoclipul acesta, Lady Gaga vorbeşte ca un robot, de parcă limba i-ar fi fost tăiată, despre un bărbat care “i-a înghiţit creierul”. Gaga este interogată de un bărbat care vorbeşte foarte straniu şi într-o modalitate hipnotică. Ce ar putea sugera acest videoclip decât un proces de control al minţii?

“Paparazzi”

În acest videoclip, plin de simbolism, Lady Gaga trece printr-un mare proces de metamorfoză. Lady se află în pat cu iubitul ei. Observaţi tabla de şah (simbol masonic) pe pereţi şi un cap de berbec (ce reprezintă satanismul). După ce observă aparate de fotografiat, tipul începe să se comporte ciudat, iar lucrurile devin violente. În final, el o împinge pe Lady Gaga afară pe balcon. În timp ce ea cade, pe fundalul ecranului apare un vârtej (asociat, în mod obişnuit, cu hipnotismul). Lady Gaga cade într-un mod destul de “delicat”, acest lucru sugerând că a sa coborâre nu este de natură fizică, ci reprezintă trauma victimelor supuse procesului de control al minţii. Apoi, Lady Gaga intră într-o casă, într-un scaun de rotile şi apoi îşi scoate treptat hainele. Începe să meargă puţin, cu ajutorul unor cârje, ce reprezintă reeducarea sa de către elita ocultă. Ea e îmbrăcată ca un robot (la fel ca în filmul “Metropolis” de care am vorbit mai sus). O altă scenă o arată dansând, într-o rochie de nuntă, jumătate albă, jumătate neagră. Aceasta semnifică asocierea ei (forţată) cu “Frăţia neagră”. Apoi, transformarea sa e completă.

Tot în acest videoclip, Lady Gaga poartă haine de Mickey Mouse (deci, iar ne aduce aminte de programul Monarch, amintit mai sus). Ea se comportă într-un fel foarte robotic, de parcă gândurile şi acţiunile ei ar fi controlate de altcineva. Apoi, Gaga îl otrăveşte pe tipul din videoclip, iar în final zâmbeşte foarte ciudat. Atunci când ea îl omoară pe prietenul ei, acest lucru aduce aminte de nivelul “Delta” al proiectului Monarch, cunoscut şi sub denumirea de “programul ucigaşului”.

Delta este cunoscut ca “programul ucigaşului”, fiind dezvoltat pentru antrenarea forţelor speciale (Delta Force, Mossad etc.) în operaţiuni militare. Subiecţii sunt agresivi, nu mai simt frica şi sunt foarte eficienţi în ducerea la îndeplinire a sarcinilor lor. La acest nivel, apar instrucţiuni de auto-distrugere sau de sinucidere.

După ce îşi duce la îndeplinire misiunea de ucidere, Lady Gaga, în acest videoclip, îşi culege răsplata, aceea de a fi un “sclav Illuminati”.

Mai e interesant de remarcat un fapt. Regizorul videoclipului “Paparazzi” este Jonas Akerlund, care făcea parte în anii ‘80 din formaţia suedeză de black metal “Bathory”, foarte cunoscută pentru versurile sale sataniste. Să fie iar totul o simplă coincidenţă?

Concluzii: ce este de fapt Lady Gaga?

Lady Gaga este un personaj folosit de organizaţia Illuminati pentru procesul de control al minţii, o păpuşă care întruchipează ceea ce reprezintă oamenii în ochii organizaţiilor oculte: fiinţe teleghidate, fără minte, manechine, roboţi controlaţi de la distanţă, hipnotizaţi, incapabili de a gândi coerent. Pe de altă parte, simbolismul pe care ea îl foloseşte este profund şi ezoteric. În timp ce tinerii fani ai lui Lady Gaga încearcă să o imite în comportamentul ei, simbolismul acţiunilor sale poate intra în subconştientul fanilor săi. Împreună cu filmele de la Hollywood, cu spectacolele de televiziune, şi cu alte staruri ale muzicii, Lady Gaga reprezintă instrumentul perfect prin care organizaţiile oculte ce controlează în prezent lumea încearcă să manipuleze şi minţile tinerilor.

Lady Gaga, păpuşa Illuminati (partea 2): să dansăm pe tărâmul ocult

Acest articol este continuarea primului material despre Lady Gaga , publicat în exclusivitate şi în premieră în România . Articolul respectiv a produs destule valuri şi controverse, fiind preluat pe multe site-uri româneşti, şi chiar de anumite publicaţii (ca “7 Plus”). Trebuie să recunoaştem: Lady Gaga este o cântăreaţă foarte controversată. E adevărat că marketingul din jurul ei e foarte puternic, ceea ce o face ca să se vândă, dar, totodată, e adevărat şi faptul că şi simbolistica ocultă pe care o înconjoară pe Lady Gaga e la fel de puternică.

Templul masonic, prezent în fotografiile lui Lady Gaga

Pentru acei care, din articolul anterior, mai au încă dubii privind influenţa simbolistică francmasonică în apariţiile lui lady Gaga, iată în continuare dovada care arată foarte clar legătura cântăreţei cu francmasoneria: poza din lateral este realizată în interiorul unei loji masonice. Dacă aveţi cunoştinţe elementare de francmasonerie, aţi şti de fapt importanţa celor două coloane gemene de templu, Ioachim şi Boaz, care sunt reprezentate într-o mulţime opere de arte masonice.

Lady Gaga se află aşezată între două coloane masonice, purtând pantofi Hello Kitty, şi, din punct de vedere simbolistic, aspectul ei e în strânsă legătură cu un program de control al minţii (inocenţă, copilărie, reeducare, etc.) Ochii ei sunt închişi, dar pe pleoapele ei sunt desenaţi doi ochi deschişi, ceea ce, din punct de vedere simbolic ne transmite următorul mesaj: ochii săi par deschişi, dar totuşi sunt închişi.

Ce reprezintă cele două coloane, Ioachim şi Boaz, putem citi dintr-un dicţionar de simboluri religioase:

Ioachim şi Boaz reprezintă o pereche de coloane simbolice, descrise în scrierile biblice, privind templul lui Solomon şi fiind prezente în templurile masonice. În Cabala mistică, Ioachim şi Boaz sunt coloanele copacului vieţii şi reprezintă mila şi severitatea.

Coloanele templului masonicIoachim este polaritatea masculină a Universului, lumina, mişcarea, activitatea, electronul. Boaz este polaritatea feminină a Universului, reprezentând întunericul, pasivitatea, receptivitatea şi tăcerea. Cele două coloane este echivalentul occidental al lui Yin-Yang, adică contrariile aflate în echilibru.

Francmasonii au preluat acest simbol, căruia i-au dat semnificaţia de dezvoltare spirituală a omului. O legendă masonică spune că filozoful grec Pitagora a descoperit coloanele şi, împreună cu Hermes Trismegistus, le-a folosit pentru a descoperi toate secretele Geometriei.

Lady Gaga, pe tronul masonic

În poza următoare, Lady Gaga, se află pe tronul masonic, pe fiecare parte a sa aflându-se cele două coloane gemene de care am vorbit mai sus. Ea poartă o rochie Hello Kitty, şi pozează într-o postură de manechin. Mâinile sale sunt poziţionate într-un anumit fel, încât aduce aminte de dictonul hermetic “ceea ce se află sus, se află şi jos”.

Deasupra capului lui lady Gaga se află simbolul francmasonic al compasului. Precum se ştie, francmasonii, înainte de a deveni o organizaţie ocultă, reprezentau breasla liberă a zidarilor, a constructorilor de temple şi biserici. În aceste construcţii, ei se foloseau de instrumente ca echerul şi compasul, care au devenit astfel simbolurile lor. Deşi, compasul şi echerul aveau la începuturi doar o semnificaţie “inginerească”, în momentul transformării francmasonilor în organizaţie ocultă, compasul şi echerul s-au transformat în simboluri total diferite.

Vom citi din acelaşi dicţionar de simboluri religioase ce reprezintă echerul şi compasul:

Compasul este unul dintre cele mai obişnuite simboluri ale francmasoneriei, simbolizându-l pe Dumnezeu ca arhitect al Universului. Ca instrument de măsură, compasul reprezintă judecata şi discernământul. Fiind folosit la desenarea de cercuri, compasul reprezintă simbolul spiritualităţii, eternitatea.

Echerul, surprins şi el în acest simbol, alături de compas, este folosit pentru măsurarea pătratului, simbolul pământului, şi astfel tărâmul materialităţii. Împreună, compasul şi echerul, reprezintă convergenţa dintre spirit şi materie. Cele două simboluri formează hexagrama, adică uniunea pământului cu cerul.

Maria, femeia-robot controlată elite, se întoarce din nou

În articolul precedent am relatat faptul că numele de Lady Gaga îşi are originea din videoclipul “Radio Gaga” al formaţiei Queen, în care apar scene din filmul “Metropolis”. Acest film este binecunoscut pentru temele sale puternic oculte (magie neagră, sacrificiul pentru zeul păgân Moloch, controlul minţii, târfa Babilonului).

În filmul “Metropolis”, Maria, o fată din clasa muncitoare, este “aleasă” de către elita mondială şi transformată într-un fel de robot ce poate fi controlat. Astfel, se formează o dihotomie între falsa şi reala Marie, lucru subliniat de Lady Gaga în ultima ei producţie muzicală, “Fame Monster”.

În imaginea laterală
, luată din filmul “Metropolis”, se poate observa coafura robotului Maria care se aseamănă foarte mult cu cea a lui Lady Gaga. În această scenă din film, androidul Maria trebuie să simbolizeze “târfa Babilonului”, aşa cum este ea prezentată şi în Biblie, în Apocalipsa lui Ioan.

Dăm citire din “Apocalipsa lui Ioan” (17:3-7):

“3. Şi m-a dus, în duh, în pustie. Şi am văzut o femeie şezând pe o fiară roşie, plină de nume de hulă, având şapte capete şi zece coarne.
4. Şi femeia era îmbrăcată în purpură şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe şi cu mărgăritare, având în mână un pahar de aur, plin de urâciunile şi de necurăţiile desfrânării ei.
5. Iar pe fruntea ei scris nume tainic: Babilonul cel mare, mama desfrânatelor şi a urâciunilor pământului.
6. Şi am văzut o femeie, beată de sângele sfinţilor şi de sângele mucenicilor lui Iisus, şi văzând-o, m-am mirat cu mirare mare.
7. Şi îngerul mi-a zis: De ce te miri? Eu îţi voi spune taina femeii şi a fiarei care o poartă şi care are cele şapte capete şi cele zece coarne”.

Lady Gaga în Ţara Minunilor şi controlul minţii

La recentul MTV Video Music Awards 2009 (cel mai mare festival muzical internaţional), îmbrăcămintea lui Lady Gaga i-a lăsat pe mulţi telespectatori confuzi şi perplexi. De ce oare? Pentru că cele şase costume pe care cântăreaţa americancă le-a purtat reprezintă şase personaje diferite din binecunoscuta povestire “Alice în Ţara Minunilor”. Dar această povestire, împreună cu “Vrăjitorul din Oz” este foarte cunoscută pentru că prezintă multe aspecte privind controlul minţii.

“Alice în Ţara Minunilor” şi “Vrăjitorul din Oz” sunt două dintre cele mai mari teme care se ocupă de procesul de manipulare a minţii, datorită simbolismului lor ocult, a folosirii “realităţii inversate”, a jocurilor de cuvinte şi a iluziilor.

De la publicarea primului articol despre Lady Gaga (august 2009), simbolismul cântăreţei a continuat să exploteze aceleaşi teme despre care am discutat. Deşi Lady Gaga este o pesroană inteligentă şi educată în simbolism, creaţia acestor poze este opera fotografilor ei, a stiliştilor şi a altor “consultanţi”. Indiferent dacă ea este conştientă de fenomenul de manipulare a minţii pe care-l promovează sau este ea însăşi o simplă victimă, un singur lucru e clar: simbolismul ocult este prezent din plin la această cântăreaţă.

Totuşi, trebuie să fim sinceri şi să recunoaştem că Lady Gaga nu este prima şi singura cântăreaţă care se foloseşte de aceste simboluri oculte; ele mai sunt prezente şi la alţi muzicieni de renume. Dar la Lady Gaga frapează că referinţele pe care le trimite la controlul minţii, la societăţile secrete, la zeul Baphomet, sau la filmul “Metropolis” sunt prea evidente, pentru a crede că totul e doar o coincidenţă sau rezultatul unei expresii artistice. Există o campanie media susţinută prin care aceste simboluri sunt împinse în faţa publicului. Şi ce ar trebui să facem? Aşa cum ne spune Lady Gaga, în prima sa melodie: “Just Dance”, adică să dansăm…Pe ritmurile impuse de oculta mondială.

Pe capul lui Lady Gaga se afla reprezentat Baphomet, unul din simbolurile diavolului

:>:> va mai place papusica? SHUT THE FUCK UP SI LASA-TE DE CANTAT!!!

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Mier Apr 07, 2010 3:47 pm

uite.l si pe broul meu infokt... Laughing
pff deci u chiar vrei sa te iei la baaie cu astia...
bro wake upppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!
tarieste.ti viata...lasa.i pe astia sa fak ce vor...nu esti obligata sa faci ce iti zic ei da?poti sa faaci ce vrei ...it`s u`re life kiss kiss
loooovea ya oriqm si dak e de bataie ceva sar Laughing

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Mier Apr 07, 2010 3:51 pm

eu vreau voua sa va deschid ochiiiiiiiii si sa nu o mai ridicati in slavi si nici sa nu o mai ascultati e ce mai usoar forta de manipulare zau asa...nu e politica de marketing asta cu imbracamintea ei zau asa, e ata de urata tipa ..cu dracii Crying or Very sad(

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Veela la data de Mier Apr 07, 2010 4:39 pm

sincer, nu stiu ce sa zic....
Illuminati nu sunt chiar asa de rai pe cat zice lumea......Illuminati sunt o conferie intradevar formata din oameni mari, oameni inalti in societate....ei erau impotriva bisericii , nu in potriva lui Dumnezeu.... deoarece in vremea aceea ( prin 1700 si ceva) Biserica vroia sa controleze totul, papalitatea, mai bine zis, ii conducea pe oameni asa cum vroia ea, le spunea oamenilor exact ce avea de gand sa ii faca sa creada...pur si simplu vroiau sa conduca lumea.....aceasti cativa oameni de stiinta care au format conferia Illuminati s-au razvratit impotriva lor, impotriva oamenilor bisericii exact din cauza ca vroiau suprematie plsu alte scopuri minore....

si vin si spun acum... nu stiu daca ar trebui s-o amestecam pe Lady Gaga in toata istoria asta pentru ca nu are niciun sens!!! nu exista o legatura intre fortele malefice [ rolling on the floor] pe baza carora actioneaza Gaga si Illuminati...si inca un lucru
a nu se incurca Iluminismul cu Masoneria!!!

Masoneria ar fi defapt chestiile astea cu simboluri, semne si altele..... Din masonerie au facut parte cativa presedinti Americani...Lincoln daca nu ma insel ... Roosevelt...si alti cativa..... Masoneria este ceva rau si ceva existent...la ora actuala ei activeaza in lume si o fac foarte hotarati

Illuminati nu prea mai se fac observati prin lume....vremea lor a fost mai demult...
si referitor la Masoni, tot ei sunt aia care au avut minunata idee cu chipurile implantate in palma fiecaruia si mult alte chestii de care sincer sunt satula sa tot aud....

in fine, chestia e ca o fi Lady gaga cine stie ce arma a diavolului Laughing)))))))) ....dar nu cred ca are vreo legatura cu Illuminismul..... plus ca in vremea lui Madonna ( vorbesc de acum 10 sau 15 ani) la fel s-a spus si despre ea....mai ales ca acuma, nu demult, la nu stiu ce decernare de premii a aparut crucificata "ca si Iisus" si a starnit o mie si una de presupuneri si etc....

Lady Gaga oricum e o tampenie ( srry daca am jignit pe cineva, imi pare rau... no offense).... deci, nu stiu, asta cred eu... pe mine chiar nu ma intereseaza ce canta ce tace ce face si ce vorbeste.... mi-i egal cu zero daca dispare sau nu... eu oricum nu ascult asa ceva

dar din ura fata de un artist, pana in a-l egala cu cine stie ce forte si puteri, e un lung drum Neutral... in fine...
Veela
Admin

feminin Rac Cocos
Data nasterii : 14/07/1993
Varsta : 24
Localizare : Cluuuuj

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Vin Apr 23, 2010 6:52 pm

Woa stai ca de abea acum am vazut ce ai zis si mi se scoala parul din cap
in primul rand iluminati sunt rai in al doilea rand sunt impotriva papei , ba chiar de alungul istoriei au incercat sa-i omoara. Si nu pot nu mi oameni de stiinta cei care se ocupa cu satanismul sorry.

Gaga este proiect al lor e o papuse i s-a spalat creierul, iti enumar alti cantareti masoni sau iluminati : MADONNA , RIHANNA ,JAY Z ,BEYONCE , CHRIS ANGEL, IRON MAIDEN, EMINEM, FILTHY DUKES, LUDACRIS.
si printre romani cei ma cunoscuti PITIS , nu merita RIP ca e MARE MAESTRU ,BUSU si IANTU!!!
So toti cantareti aia sunt super arhi si cunoscuti pt ca au promovat ca niste marionete daca nu promovezi esti scos expemplu MJ si Tupac, nu intru in detali zic ca doar nu am promovat ce inseamna masoneri si au facut in ase fel incat sa raman istorie.

Primul si singurul presedinte care nu a fost mason a fost KENNEDY - dar normal fiind impotriva a sfarsit prost... hrana la viermi...crezi ca OBAMA a castigat alegerile? Laughing iti zic eu nu le-a castigat darrrrrrr au facut masoni asa fel incat sa fie el presedinte...

Si ar mai fi ceva poate stii piramida de le dolar este simbolul lor asa cred ei in ranguri iar partea cu ochiul esre cea mai uarta parte acolo se fac ritualuri oculte cu sacrifici umane....

so iluminati merg mana in mana cu ei siiiii damn ca mai dezamagit .... la ce ai scris aici sorry Alle documenteaza-te mai bine ....ai o conceptie super gresita asupra lucrurilor, sper ca nu te superi pe mine

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Veela la data de Vin Apr 23, 2010 7:21 pm

Bun stai...zici tu ceva totusi...DAR....
oi fi zis eu poate ceva grsit pe aici, dar te rog Cori nu lua apararea Vaticanului si a Papei... mai ales in ziua de azi ....e o prostie..Doamne iarta-ma, dar pe cuvantu' meu de nu m-am saturat de toata suprematia asta a Vaticanului...

peste tot numa Papa si Vatican....pai io zic sa ne luam dupa ei...sa spunem ca Harry Potter e o invatatura a diavolului si ca muzica rock si alea alea ar trebui sa fie scoasa si artistii care o canta omorati si etc etc...hai sa fim seriosi... Neutral....

deci in concluzie.....Illuministii sunt oameni de stiinta persecutati de Biserica... ii omorau foarte foarte crud...din cauza cui?? pai din cauza prapastiei dintre religie si stiinta care s-a creat in istorie si din cauza faptului ca Illuminati au dezvaluit unele secrete, adevaruri stiintifice defapt care ii speriat pe oamenii Bisericii....Illuminati nu au deaface cu statnismul clar....plus ca.. pff... capul Iluminati era un pacifist convins... mai ceva ca paplitate...care era chiar Galileo Galiei.....deci faza cu Illuminismul nu are sens sa o amesteci aici
Galileo satanist?? rolling on the floor)... buna buna asta Razz
ok deci Illuminismul ii ceva COMPLET diferit de Masonerie si punct!

cat despre acei artisti... Madonna- ok, tot ce e posibil, nu stiu ce sa zic totusi...Rihanna- pffaaai, nu stiu...
defapt ce tot vorbesc?? am mers eu sa vorbesc cu cataretele astea sa stiu ce fac ele??? nu am de unde sa stiu clar...dar din moment ce nu stiu un lucru despre ele nu as acuza si nici nu as apara... Neutral... clar....

mai sincer, cu astia, americanii astia... nu stiu...eu stiam dspre ei ca multi au fost...din nou prefer totusi ca acuma, a doua oara, sa nu ma mai pronunt.. in fine..

da, stiu de piramida si ai dreptate aici...stiu!

dar repet! Illuminismul nu merge mana inmana cu masoneria dintr-o ssingura cauza....conferia Illuminati nu mai exista! Neutral

Lady Gaga nu ma incanta oricum..dar nici n-o pot cataloga drept parte a masoneriei ptr ca eu nu stiu ce se intampla cu ea, ce face, cu cine s eitnelege, unde si cati diavoli are in ea...sincer...

p.s. pot sa scriu toata istoria Iluuminismului aici daca vrei, am timp si imi place sa vorbesc despre ei....ca tot am ajuns aici, intradevar exista o mica, dar nano mica, nu altceva, legatura cu partea negatica a existentei si de unde a si derivat toata chestia ci Satan si etc.....dar aici e off si nah... in fine...
Veela
Admin

feminin Rac Cocos

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Vin Apr 23, 2010 9:33 pm

Ale aolooooooo cat ai scris aici rolling on the floor
sa zic ca biblia e o prostie ? na ca am zis-o e complet gresita si eu nu tin cu papa dar am lamurit asta pe mess rolling on the floor
GALILEO NEWTON ERA MASONI MARI MAESTRI=> satanisti

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Veela la data de Sam Apr 24, 2010 10:56 am

nu erau niciunu stanisti dai naibii rolling on the floor)....
satanisti is Lordi si gata Laughing)
nu ma intereseaza, eu n-o sa ii catalogez pe cei mai mari oameni din isotrie ca fiind satanisti..
asta ar inseamna ca, istoriia fiind cladita peste faptele lor si etc, ar inseamna ca traim intr-o minciuna si ca la bazele nostre era satanismul
CEEA CE E FAAAALS!

scuze Cori Sweety dar nu pot fi de partea ta aici :D iti respect parerea dar o am si eu pe a mea Razz
Veela
Admin

feminin Rac Cocos

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea si atat la data de Joi Mai 27, 2010 1:27 pm

Pai ce as putea sa mai zic eu ?Toate articolele care le'ai scris tu Cori m'au lasat :O.Mie sincer nu imi place aceasta Lady Gaga ,care a aparut ca o a doua Madona ,regina pop :-@,mi se pare o tampenie.Ea nu o va egala niciodata pe Madona.
Si in legatura cu ritualurile si toate astea ,nu stiu ce sa mai zic,eu cred ca nu pune toate chestile alea la punct doar pentru a ne controla mintea si toate alea,adica ce minte bolnava ar face asta?Surprised
Whatever ...nu imi place si punct...
PS:Tot ce ai scris tu acolo Cori[daca este adevarat ]ne demonstreaza cat de mici suntem noi in aceasta lume ...Neutral
Andreea si atat
show some respect

feminin Berbec Mistret
Data nasterii : 17/04/1995
Data de inscriere : 24/04/2010
Varsta : 22
Localizare : in lumea mea

Sus In jos

Mesaj Scris de Vizitato la data de Joi Mai 27, 2010 3:01 pm

Lol zimi o nouatete copilu Laughing si btw Madona face parte si ea se cheama kabbalah religia ei un mare kkt madona really sux si toti ceilalti si e adevarat Laughing rolling on the floor

Vizitato
Vizitator

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea si atat la data de Joi Mai 27, 2010 3:18 pm

Vroiam sa spun chestia cu Madona ,ca lasand la o parte cultul de care apartine nu se compara cu Lady Gaga aia..
Si totusi nu putem sa spunem despre nimic in ziua de azi cat este de adevarat:|...
Andreea si atat
show some respect

feminin Berbec Mistret
Data nasterii : 17/04/1995
Data de inscriere : 24/04/2010
Varsta : 22
Localizare : in lumea mea

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos